Special pentru cel mai grijuliu vecin!

Ce viata trista poti sa duci astfel incat sa ajungi sa ti socoteala vecinilor tai cu ce masini vin acasa si cat de des? Cat de necioplit poti sa fi astfel incat sa razi de o vecina de a ta ca schiopateaza? Cat de penibil sa fi astfel incat in fata unei domnisoare sa te dai mare si tare si sa o ameninti, dar cand 2 baieti mai mici ca tine iti spun frumos sa lasi doamnisoara in pace, te tai ca maioneza?

Imi este mila sincer de astfel de oameni..si  vreau sa ii ajut, astfel incat am hotarat sa ii mai simplific din treaba si ca sa nu mai socoteasca asa de mult, ii spun eu cu ce masini vin acasa: de toate tipurile. Am cate un gagic pentru fiecare zi a saptamanii, si mi i-am ales astfel incat fiecare sa aiba cate 2 masini fiecare. Asta explica de ce in ultimul timp m-am mai ingrasat si am facut fundul mare: nu merg pe jos, de comoda ce sunt. Sa nu iti fie ciuda ca tu te plimbi doar cu un jaf de masina care scartaie. Hai, ca sa vezi ca sunt vecina de omenie, imi fac eu mila odata si iti dau 20 de lei sa iti lustruiesti masina la spalatorie, si nu in spatele blocului, doar doar va arata si a ta mai bine si nu te mai uiti dupa altele.

Buuuuuuuuun, acum ca am lamurit  treaba cu masinile, vroiam sa mai clarific un singur lucru: schiopatez cateodata din simplu motiv ca imi place sa fiu carata 5 etaje de 2 baieti frumosi, asaaaa, ca un pretext sa ii invit in casa. Faptul ca, am momente cateodata cand nu pot merge nu se datoreaza problemei mele actuale de sanatate, si anume inel la coloana fisurat, ci este un capriciu de al meu sa imi chem gagicii in casa.

In incheiere, doresc sa ma si prezint, pentru ca vecinul in cauza nu prea are habar cine sunt: Magda Folea ma numesc, am 24 de ani si am ani de scoala mai multi decat are fiica-ta de viata (fara sa sune a ingamfare din partea mea), asa ca te rog data viitoare cand mai vrei sa vb cu mine, iti repet din nou: invata bunele maniere, cum sa te comporti cu o domnisoara si apoi stam de vorba!

P.S. Multumesc vecinelor care mi-au luat apararea! va iau si pe Dvs la o plimbare cu una din masini 😉

Lasă un comentariu