Sesiunea trece..studentii raman! ..

Imi anunt toti cunoscutii ca in cazul in care nu  raspund la telefon, sau la oricare alt mijloc de contactare, este din cauza faptului ca am prea mult de invatat: incep sesiunea, trebuie sa invat pentru scoala de soferi..iar apoi pentru examenul de admitere in barou.  Este foarte mult, iar timpul scurt, insa m-am pus serios pe treaba. Intotdeauna am avut rezultate foarte bune, si nu am de gand sa ma las acum mai prejos.

Sa nu mai punem la socoteala faptul ca acum trebuie sa invat pentru sesiune, pentru 2 (pentru mine si pentru Alex). J) Glumeam, desigur! E baiat destept si sunt sigura ca o sa am concurenta pe cinste!

Urmeaza o perioada bogata in cafea, energizante, nopti nedormite (sau cel putin nu cu capul pe perna, ci mai degraba pe carti) si stres.

Gata ca iara m-am intins cu vorba si am depasit cele 5 minute de pauza intre cursurile de Microeconomie.

V-am tzucat!Imagine

Lasă un comentariu