Un lucru pe care eu nu reusesc sa il inteleg este de ce oamenii au retineri in a-si manifesta afectiunea fata de cei din jurul sau. Toti ne dorim sa fim iubiti, sa primim afectiune si atentie din partea celor din jur, insa majoritatea ,desi simt,nu se manifesta. Eu ma bucur ca nu sunt ca majoritatea. Sunt o fire foarte, chiar prea sociabila, iubitoare si atenta. Nu am nevoie de N motive sa imi iau prietenii in brate, sa ii pup sau sa ii alint. Motivul pentru care ma comport asa este ca imi sunt dragi.

De multe ori  sociabilitatea mea a fost perceputa gresit, insa cei care ma cunosc bine stiu ca sunt o iubareata din fire. Nu imi place sa imi reprim sentimentele. Iubesc oamenii si nu ma sfiesc sa arat asta.

Notă

Un comentariu (+add yours?)

  1. Andreea Muresan
    ian. 13, 2013 @ 22:40:29

    Retinerile survin din cauza fricii de a fi respins sau inteles gresit

    Răspunde

Lasă un comentariu